close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לבחירת חברה המתמחה בקידום אתרים אורגני

מערכת שורשיג חשוון, תשעה06/11/2014

קידום אורגני הוא חלק חשוב של כל אתר אינטרנט ועסק בימינו... טיפ]ים לבחירת קידום אורגני נכון

תגיות:
התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות העלתה את המודעות לעולם האינטרנט. מחשבים, סמארטפונים וטאבלטים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. בעבודה, בבית, בבית הספר, באוניברסיטה, בקופות החולים ואפילו במשרדי הממשלה עושים שימוש במוצרים אלו, כאשר כל המידע הדרוש מצוי על גבי רשת האינטרנט. רק טבעי שהרשת תפתח זירה פרסומית חדשה, אשר עשויה להיות יעילה אפילו הרבה יותר מהפלטפורמות הקיימות. למעשה, כיום חברה או עסק אשר אינם מפרסמים עצמם ברשת נחשבים כלא קיימים. ישנם אפשרויות רבות לפרסום באינטרנט הכוללות: מודעות פרסומת, באנרים, פרסום בפייסבוק וגם קידום אתרים. אנו נעסוק בנתח גדול ופופולארי של הפרסום ברשת אשר מכונה קידום אתרים אורגני.   

פרמטרים לבחירת חברה מקצועית
קידום אתרים אורגני יכול להיות מוצלח ביותר בעבור בעלי עסקים שונים, ולהגדיל את כמות הלקוחות בצורה משמעותית. אולם, על מנת שקידום אתרים אורגני ייעשה בצורה טובה, וישפר את כמות ההכנסות, הוא צריך להתבצע על ידי מומחים בתחום אשר יודעים כיצד ניתן לקדם את האתר בין המתחרים. הנה לכם כמה טיפים לבחירת חברה מקצועית לקידום:

ניסיון ותוצאות: בראש ובראשונה, מאחר וקידום אתרים הוא עולם תחרותי, אתם מעוניינים בחברה של מומחים. אין חכם כבעל ניסיון, ואלו שיכולים להביא אתכם למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש הם רק מקדמי אתרים מנוסים. על מנת לדעת מה היא מידת הניסיון של החברה בשוק, ועד כמה היא טובה בקידום הלקוחות שלה, בקשו לראות לקוחות אחרים של החברה אשר ממוקמים במקומות הראשונים. החוכמה היא לראות באילו מילות חיפוש הלקוחות האחרים ממוקמים גבוה, ולבחון האם מילות חיפוש אלו מהוות תחרות גדולה בשוק. למשל: חברת הפקות אירועים אשר ממוקמת בתוצאות החיפוש של גוגל תחת המילה "הפקות אירועים" מקבלת קידום אורגני איכותי ומוצלח במיוחד. ככל שלחברה יותר לקוחות אשר ממוקמים במקומות ראשונים תחת מילות מפתח קשות, כך תדעו שהיא יודעת טוב מאוד מה היא עושה.   
המלצות: שנית, נסו לבקש המלצות מחברים, ממכרים ומעסקים אחרים על חברת השיווק איתה הם עובדים. נסו לחפש המלצות וביקורות ברשת האינטרנט, אך קחו את כל מה שנכתב ברשת בערבון מוגבל. ככל שיותר לקוחות היו מרוצים משירותי החברה, כך גדל הסיכוי כי גם אתם תהיו מרוצים, גם מההתנהלות וגם מהתוצאות.  
קידום אתרים אורגני לעסקים קטנים

קידום אתרים אורגני היא שיטת פרסום אשר מתאימה במיוחד לעסקים קטנים. ראשית, קידום אורגני אינו מצריך תקציב פרסומי גבוה מידי, וניתן גם לנהל קמפיין פרסומי קטן יותר על פי היכולות התקציביות של העסק. שנית, קידום אורגני מאפשר לעסק קטן לשווק עצמו הישר אל קהל היעד, מה שהופך את הפרסום לאפקטיבי במיוחד. בעולם האינטרנט לחברות קטנות יש מקום להתחרות בחברות גדולות, תחת מילות מפתח תחרותיות פחות, ולגייס חלק מקהל היעד כלקוחות החברה.
למידע נוסף על שירותי קידום אתרים
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה